tiistai 22. syyskuuta 2015

Ammattikorkeakoulu HAAGA-HELIA, myyntityön tradenomi

Mulle kuuluu hyvää, kiitos kysymästä. 

Pitkän, todella pitkän kirjoitustauon jälkeen mulla on ilo kirjottaa monesta asiasta. Syy, miksi silti olen palannut tietokoneen ääreen kirjoittamaan perustuu täysin siihen, että täällä käy oikeasti ihmisiä lukemassa mun tarinoita.

Kerron teille, että keväällä 2015 valmistuin asiakaspalvelun ja myynnin merkonomiksi Omnian ammattikoulusta, Lehtimäen toimipisteestä. Sain opinnot kurottua kunnialla kasaan kahdessa vuodessa ja kesän olin töissä Mephiston kenkäkaupassa, jossa suoritin suurimman osan ammattikoulun työharjoitteluistani.

Valmistujaisten lähestyä kerkesin tottakai hämmästyä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Enää ei ollut paluuta tuttuun ja
turvalliseen Lehtimäkeen.
Opiskelen nykyään HAAGA-HELIAn ammattikorkeakoulussa Pasilassa myyntityön tradenomiksi. Meillä on mahtavat mahdollisuudet saada eväitä elämään HH:n kokeneilta opettajilta. Aina vain entistä innostuneempana lähden työstämään ammattitaitoani ammattikorkeakoulussa. Minun korvaan ammattikorkeakoulu kuulostaa hurjan isolta ja mullistavalta paikalta ja sitä onkin. Silti, kaikesta huolimatta lähden rakentamaan vahvoja siipiä. Uskon, että tulevat kolme vuotta tulee olemaan hyvin antoisat ja monipuoliset tulevaisuutta ajatellen.
Myyntiä tapahtuu kaikkialla ja jokainen yritys tarvitsee osaavaa myyjää.

Nykyään arkeeni kuuluu opiskelu sekä mahtava työ opiskelujen rinnalla Mephisto Shop Helsingissä. Mahtavampaa ja kannustavampaa työpaikkaa saa hakea. Opiskeluni ja myyntityöni tukevat toisiaan, kun saan kokeilla koulussa käytyjä asioita käytännössä iltapäivällä asiakkaiden kesken.

Työnantajat ja yrittäjät! Jos teistä joku on päätynyt mun sivuille ja on kiinnostuineita ottamaan erittäin reippaan ja työhön tarttuvan opiskelijan puhelinmyynnin työharjoitteluun opiskelujeni aikana (ajankohdasta voidaan sopia), ottakaa rohkeasti yhteyttä. Olen kiinnostunut kokeilemaan kaikenlaista. Laittakaa viestiä tähän alle kommentteihin tai etsikää minut LinkedIn:stä nimellä Eira Hirvonen.



Sain luokkalaisilta palautetta viimeisillä merkonomiviikoilla.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti